Palle F Rosenkrantz Skrevet August 25, 2010 Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 Jeg har netop opgraderet firmware i min IHC Controller til vers. 2.7 - og nu har jeg ingen forbindelse til controllerens webside og dermed ingen administrator adgang - jeg forsøger forbindelse fra min inderside ip og IHC Visual kører perfekt..... er der nogen her der har et godt råd :ohmy: Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret August 25, 2010 Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 Log på med USB og check at der er flueben i de rette tilladelser. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Palle F Rosenkrantz Besvaret August 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 Jaaaa, men heller ingen Web via USB ???? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret August 25, 2010 Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 OK. Hvis du heller ikke kan få webadgang via USB så prøv at tage strømmen og genstart controlleren. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Palle F Rosenkrantz Besvaret August 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 Hej igen - jeg må jo indrømme, at jeg aldrig har haft problemer med noget som helst vedr. min IHC installation - hverken USB - eler IP - indvendig eller udvendig, hvorfor dette overrasker mig meget - og ja - strøm af og på er forsøgt Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret August 25, 2010 Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 OK så må vi lige starte forfra:Med USB kan du tilgå forsiden: Hvis ja så gå IHC Administrator, netværksindstillinger og check dem, og dernæst check indstillingerne i Adgangskontrol. Hvis nej så prøv Firmware værktøjet igen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Palle F Rosenkrantz Besvaret August 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 26, 2010 Genindlæste firmware med succes - men stadig ingen adgang til "forsiden" - hverken USB eller IP - kan det måske være en "windows 7 ting" ? - jeg prøver samme øvelse i eftermiddag med en XP maskine Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret August 26, 2010 Rapporter Share Besvaret August 26, 2010 Åhhhh ja Der er et lille problem med Windows7 og forkerte drivere. Se:http://lk.dk/download/Diverse/driver-update-gennemgang.doc Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Palle F Rosenkrantz Besvaret August 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 26, 2010 Hej igen - Tak for hintet; nu tror jeg vi er på sporet - det vil blive checket som det første efter kl. 17 idag Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Palle F Rosenkrantz Besvaret August 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Desværre - intet hjælper tilsyneladende: Driver på windows 7 var korrekt, prøvede så at uploade firmware igen fra windows xp og derefter kalde forsiden via usb - no luck - dyret har ingen forside mere :S Mon der findes et program, der kan total cleare dyret uden at ødelægge noget ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Du kan jo prøve denne og se om det kan hjælpe:http://www.ihc-user.dk/forum/25-hardware/12236-jeg-var-lige-sa-glad-#12248 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Scheye Rasmussen Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Hej jeg har haft næsten det samme problem men det er et sowftware problem på din PC'er der er noget der går ind og blokere men hvad ved jeg ikke endnu men er igang med at undersøge det. vender tilbage når jeg har løsningen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Palle F Rosenkrantz Besvaret September 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Hej igen - jeg skylder vist lige en tilbagemelding på forslaget til reset af kassen - det var det, der skulle til - vi er på banen igen - alt kører perfektTusind tak for hjælpen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts