Hop til indhold
  • 0

IHC Voice Modem & TDC Trio - Virker det?


Myhlendorph
 Share

Spørgsmål

HejEr lidt lost her og vil virkelig sætte pris på et rigtigt godt svar på:Kan jeg bruge mit IHC voice modem sammen med TDC trio hvor jeg kobler zyxel routerens phone1 til modemet?Jeg har forsøgt at ringe til nummeret og jeg kan høre at der forbindes - både i telefonen da ringetonen stopper og der bare bliver stille - men også i tavlen da den klikker samtidigt med ringetonen holder op.Det er så bare her jeg forventer en stemme som siger GODAW - jeg er din IHC forbindelse - men der kommer intet. øv :-(Jeg ved der findes andre tråde om YouSee - men jeg ved ikke om dette kan sammenlignes...?Skal der indkøbes nogen anden form for hardware for at få det til at virke?Sidste spørgsmål i denne omgang ... :-) : Skal nummeret jeg bruger til alarmen kunne bruges som mit husnummer også eller skal det decideret være til alarmen?Håber virkelig der er en som vil forbarme sig bare med at svare på et enkelt eller to af denne byge af spørgsmål...På forhånd mange tak

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

HejHvis du er meget glad for dit voice modem kan det være du kan løse det med et modem fra f.eks. safetel. (Der er også andre der laver det)Modemet er et gsm modem, der genererer en pstn linie (analog linie) på to klemmer. Jeg har ikke selv testet det, så vær lige sikker på du kan sende det retur hvis det ikke skulle virke.Det har været oppe før herinde, så prøv at søge lidt på det.Morten

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har IHC VoiceModem og TDC-trio og har haft det i mange år.Det virker perfekt!Så det kan godt sammen, til gengæld virker mit system ikke når jeg giver en ordre pr. Email - men det er jo en helt anden 'tråd'.Men konklusionen er:IHC VoiceModem og TDC-trio VIRKER.du skal bare finde ud af hvordan det sættes sammen. Jeg har endda DECT-telefoner og almindelige telefoner på samme linje - spørg ikke hvordan ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej DennisS og andreJeg har nu fået analog telefoni, indsat RS485 modem i mit IHC Visual program og opsat det til at løfte røret efter X ringetoner. Jeg ringer til mit nummer og røret løftes efter X ring - men der er stille. Ingen stemme - intet!Hvad gør jeg nu?Hvis jeg lægger på og ringer hurtigt op igen er der optagettone!På forhånd mange tak for hjælpmvh

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok