Hop til indhold
  • 0

Adgang til controller fra "Scene Design"


Martin Olsen
 Share

Spørgsmål

HejJeg har søgt svar men uden held, så nu opretter jeg en ny tråd.Jeg er gået i gang med at lege med Viewer funktionerne og dermed også Scene design. Jeg er blot ude for ikke at kunne logge på controlleren fra "Scene design". Jeg har ingen problemer fra "Visual". Jeg har kontrolleret adgangskoden ved at slette og genindtaste i "Visual", blot for at være sikker på at jeg ikke havde ændret eller glemt den. Det er umiddelbart ikke det der er problemet. Nogen der har et bud? Jeg vil så gerne prøve at lægge mit projekt op på controlleren :-) PS. jeg får følgende meddelelse når jeg forsøger at logge på: "Adgang nægtet for brugeren admin mod 192.168.1.3:443"

Link til kommentar
Del på andre sites

9 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Ud fra at der indgår en IP adresse går jeg ud fra at du prøver at tilgå den via LAN. Derfor check følgende:Alle netværksindstillinger er korekte.DNS er indstillet.Adgangskontrol-indstillinger: flueben i alle relevante kasser.Du kan tilgå Serviceview ?Men ikke SceneDesign, korrekt ?Hvis du prøver at tilgå fra Internet skal du også sørge for at have forwarded port 80+443 i din router til controlleren (192.168.1.3)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Nå, så ville lige tage et "skærmdump" af problemet for at vise at jeg havde forstået hvordan indstillingerne skulle være og for at I kunne se hvad jeg talte om og "VUPTI!" så virker det uden problemer. Mistænker mit kabel for at have en dårlig forbindelse. Men TAK for de forslag der kom. Beklager ulejligheden :-) Dog kan jeg lige nævne at min browser vælger at tilføje et .dk når jeg skriver http://USB Det resultere så i, at jeg havner på "Joomlaeshop" en sikkert udmærket hjemmeside, bare ikke når man roder IHC :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok