Hop til indhold

HJÆÆÆÆLLLP.... til iphone


Recommended Posts

OK alle indstillinger ser ud til at stå som de skal.Så mangler vi bare din off. IP.Check den med www.minip.dk eller www.myip.dk (Send den evt som PM) Prøv at oprette en ny bruger "test" med password "test" så kan jeg se om ikke der skulle være hul igennem til controlleren herudefra det store stygge Internet :evil: - just kidding :P I manualen: http://lk.dk/download/brochure/manual-ihcremote-ver100.pdfstår der at du kan prøve at tilslutte dig:• WAN Host: ihc.cometpeople.dk• Username: admin• Password: adminfor at teste din Iphone app..

Link til kommentar
Del på andre sites

buggi skrev:

bruger noget der hedder djurs net så måske der problemet er ?
Ja det er muligt. Hvis de stadig anvender NAT har du ikke en Offentlig IP adresse.Check din routers WAN adresse. Hvis den starter med 192.168.x.x eller 10.x.x.x har du ikke Offentlig IP og kan derfor ikke sætte din IHC op så den kan tilgås fra Internettet. Kontakt evt. din udbyder og hør om de har mulighed (evt. mod betaling) at tilbyde denne service.
Link til kommentar
Del på andre sites

buggi skrev:

hej lars når jeg går ind på min router og status i den står der at internet ip er 192.168.... Så det kan være problemet?
Hvis din WAN ip står til at være en 192.168.x.x så er det derfor. Kontakt Djurs Net og hør, om det er muligt at få en fast, offentlig IP.Det *kan* også være fordi du har "router på router". Hvordan leverer Djurs Net din forbindelse? Altså hvilket udstyr leverer de med? Hvis de leverer en router og du sætter en router på dennes LAN-forbindelse, så kører du dobbelt-nat - og så kommer det ikke til at fungere.
Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok