Hop til indhold
  • 0

IHC programmering


Peter Andreasen1354922277
 Share

Spørgsmål

Hej.Jeg har et problem.Er blevet færdig med en tilbygning på mit hus, har IHC version 1 (Dos versionen) i mit hus fra 1999 og skal derfor have programmeret mit IHC system så de tryk der er i tilbygningen kommer til at virke.Mit problem er at jeg ikke kan få mit Dos program på computeren til at snakke sammen med IHC controleren, når jeg prøver og overføre data fra IHC til computeren, kommer der en boks hvor der står "IHC svarer ikke" er der nogen der har en god ide..?Programmet jeg bruger er TERMIHC version 1.2E

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Robert! jeg havde også samme problem lige som dig før for nogle uger siden. Du skal hive din gamle pc med win 98 el. xp frem, husk at købe en billig hun-hun stik rs232 kabel.  og ikke mindst at hente en lille software fra lk.dk: http://www.lk.dk/support/professionel/ihc-software/ og den hedder TermIHC 1.3C og installerer på din PC. Husk at slukke PC eller IHC controller, når du kobler kabel mellem PC og controller. det er meget vigtigt at du gør det eller du risikerer at ødelægge din controller.....Hvis du gør det som jeg guider dig, så får du adgang til din controller. Held og lykke med det....Mvh Eric

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hvis jeg brugte et par hundrede tusinde på en tilbygning, vil jeg nok ofre de 5-6.000 det koster at skifte til en Visual 2 controller, og få internet afgang til min controller etc. Og ikke mindst slippe for alt bøvlet med termIHC. Alle I/O modulerne og strømforsyningen kan genbruges på den nye controller.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok