Hop til indhold
  • 0

lys slukker på samme tid hver dag?


daniel sundberg
 Share

Spørgsmål

Hejsa...Er blevet gjort opmærksom på at i herinde ved en masse om ihc så nu prøver jeg.... :) Har en controller der er opsat med 2,6 softvare og kører fint!....men;hver dag klokken 23:55 slukker den for alle tændinger i hele huset, på nær husets eneste dæmperfunktion.....efterhånden er jeg rådvild da jeg ikke har nogle tidsblokke der ligger på det tidspunkt og bestemt heller ikke nogen intentioner om at lyset sådan bare skal kunne gå ud...det er ikke et problem vi har haft hele tiden, men det er lige pludselig bare kommet?????Håber i kan hjælpe ... :)

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Du skal have opdateret LK's software på din computer.Dine kip-blokke, 1.1.01.C, har en fejl som slukket lyset til midnat hver dag. Den nyere version 1.1.01.d er fixet. Jeg har sat en enkelt ind i dit opgram under "opholdsrum".Der er ingen nem måde at opdatere funtionsblokke på, indsæt dem du skal bruge og drag-n-drop in- og outputs fra de gamle blokke til de nye.Kan klart anbefale at opdatere din controller til 2.7 i samme omgang.Både controller software og Visual 2.7 kan downloades på LK's hjemmeside.Lk Visual 2 [file name=mosevange_15_5-20100628.vis size=1116784]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/mosevange_15_5-20100628.vis[/file]

mosevange_15_5-20100628.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok