Hop til indhold
  • 0

Oprettelse af alarm kode nr 2 - howto?


Myhlendorph
 Share

Spørgsmål

HejJeg er lost - jeg har brug for en kode nummer 2 til vores nye rengøringskone - det fungerer ikke og nu kan jeg ikke få gjort rent.please hjælp mig. Jeg har støvallergi :-)Jeg anvender 6.2.01b alarm og alm. kodetastatur med 3 udgange og IHC status. Jeg indtaster adm kode og ser den blinke grønt - jeg indtaster så eksempelvist 2 - 11111 - 11111 og så blinker den og bliver sur og blinker rødt.Jeg kan ligeledes heller ikke ændre vores kode på nummer 1. Hvad pokker går der galt.Håber der er en som har kendskab til denne problemstilling og kan give mig en hjælpende hånd...På forhånd takprosit,- :laugh:

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

HejSkal du ikke bruge en masterkode til at oprette koder?Jeg har vedhæftet en manual på det tastatur jeg tror du skriver om. [file name=98194_03.pdf size=232245]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/98194_03.pdf[/file] BMY skrev:

HejJeg er lost - jeg har brug for en kode nummer 2 til vores nye rengøringskone - det fungerer ikke og nu kan jeg ikke få gjort rent.please hjælp mig. Jeg har støvallergi :-)Jeg anvender 6.2.01b alarm og alm. kodetastatur med 3 udgange og IHC status. Jeg indtaster adm kode og ser den blinke grønt - jeg indtaster så eksempelvist 2 - 11111 - 11111 og så blinker den og bliver sur og blinker rødt.Jeg kan ligeledes heller ikke ændre vores kode på nummer 1. Hvad pokker går der galt.Håber der er en som har kendskab til denne problemstilling og kan give mig en hjælpende hånd...På forhånd takprosit,- :laugh:

98194_03.pdf

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

HejTak for svar - jo det er korrektDet var dog også det jeg mente med at indtaste adm. kode,der så skal følges op med et kodenr og 5 kodecifre umiddelbart efterfulgt af samme 5 kodecifre.Jeg kan tilføje at der efter efter koden er indtastet første gang gives konstant lys i grøn+rød og den så blinker grønt efter koden er indtastet 2 gang. Og så skal men jo tro at det er gået godtMen nej - Den nye kode virker efterfølgende ikke :-(- efetrfulgt at kodenr ()

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok