Hop til indhold

IHC Alarm


Ole
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...

Nu er jeg endnu ikke så meget inde i alarmsystemer, men jeg har da lavet IHC Alarm et par gange.IHC Kodetastaturet burde du i princippet kunne skifte ud med hvad som helst, og bare lave en funktionsblok der passer til.IHC Alarm Kodetastaturet gør i bund og grund bare det, at når du indtaster en kode, tjekker den om koden er rigtig eller forkert, hvis den er rigtig, sender den et signal til IHC Controlleren ved hjælp af 3 signaler, som fortæller om hvilken kode der var indtastet.Du skal sådan set bare finde et kodetastatur hvor koderne er gemt i tastaturet.God fornøjelse, og du må gerne sige til hvis du finder et :)/Jakob

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 months later...

Hej jeg har denne der hjemme. den virker fint med ihc. selv konen er glad for den (den hårdeste kritiker af ihc herhjemme)har købt den i dk, men kan ikke finde den mere herhjemmemvh ulrikhttp://www.amazon.com/Visonic-Proximity-Access-Control-System/dp/B0007PANJQ/ref=sr_1_2?ie=UTF8&m=ACP6JMVRXLHJ5&s=electronics&qid=1200077633&sr=1-2

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 year later...
  • 5 months later...

www.idealcombi.dk leverer døre med elslutblik som en del af standard tilbehøret. Jeg ved dog ikke om det også er med 3-punkts lukke. I så fald leverer de måske skæve døre?;) Det er måske mest interessant at vide hvis man skal til at på udkig efter nye døre? Havde jeg blot vist det inden jeg bestilte hos Rationel... Så havde jeg bestilt hos ideal-combi. (og ikke kun pga. elslutblik :blink:)

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok