Hop til indhold

Housekeeper?


Recommended Posts

Hej ChrisJeg har, men absolut ikke uden problemer, haft held til at koble Bridgekeeper 1 sammen med min IHC kontroller.Jeg går ud fra det er "Bruger manual for BridgeKeeper 1 - IHC-special" du har kigget i. Og jeg vil medgive dig, at der skal "læses mellem linjerne" for at forstå sammenhængen, læs - jeg havde flere gange kontakt til Electronic Housekeeper support inden det lykkedes. ;) Men "hul" er der, jeg har konstateret signaler der skifter status i begge retninger, altså på såvel Housekeeper konsollen og i IHC kontrolleren via service view.Håber det var til noget hjælp.Hilsner Ole

Link til kommentar
Del på andre sites

Bruger man data linierne fra controleren til at skabe forbindelse? Og i så fald hvor mange "forbindelser" får man på én ud- eller indgang?Når man skal programmere er det så Controller Link IN og Controller Link OUT man bruger? I så fald må der jo blive 16 forbindelser på en data ind linie og 8 på en data out linie. Er det korrekt forstået?Antennen på BridgeKeeper 1 er en KUN til zwave? eller virker wireless også der?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

@OBJ:Jeg har både IHC, Housekeeper og IHC bridge, men kan heller ikke få fornuft ud af den manual. Da jeg har mere end svært ved at få support fra Housekeeper folkene (andet end "læs manualen")vil jeg da meget gerne have et par hints til hvordan det skal sættes op?@Chris:Antennen på bridgekeeperen er KUN til ZwaweDu kan bruge vilkårlige dataliner.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok