Hop til indhold

Endnu engang Logitech


Recommended Posts

Har selv en 895. Kunne dog (for ca 2 år siden) ikke finde nogen "kode" der virkede, så prøvede at lære den signalerne fra den originale ihc fjernebetjening. Også uden resultat! Så skrev en mail til supporten, via logitech's program, med alle oplysninger jeg havde omkring ihc's ir modtager.. Og 2 dage efter fik jeg en mail, hvor de skrev at de havde laget de rigtige koder ind, så jeg skulle bare sætte logitech'en til computeren, og opdatere så skulle det virke. Og det gjorde det! Har virket perfekt siden!Er super smart at alt ligger på deres server!

Link til kommentar
Del på andre sites

Som sagt har jeg ikke selv fundet komponenten. Den lagde supporten ind for mig, de kan jo ændre i opsætningen, da den ligger på deres server. Men jeg kan se den hedder: LK IR modtager 16 kanal.I aktiviteter skal du så oprette en aktivitet. "Se tv" for eks. Da skal du så vælge de komponenter der skal indgå i aktivteten. Tv, dvd IHC! osv. Derefter kan du så vælge hvilke knapper der styrer hvad.. Lyder måske lidt indviklet, men er super nemt og bruger venligt! Og husk du kan ikke ødelægge noget ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har stadig ikke luret den, jeg har haft fjernbetjeningen i 3år nu og har ikke haft problemer med den, undtaget IHC, det er lige meget hvilken ihc opsætning jeg vælger er der ikke forprogrammeret knapper, det er kun 120b4035 hvor der er light1 osv, og der virker den heller ikke, for nogle år tilbage havde jeg det til at virke men kom til at slette opsætningen.jeg har fuga16 ir modul siddende, og som sagt har det virket.jeg ved ikke om der har været ændringer i den seneste sofware version 770

Link til kommentar
Del på andre sites

det er en B&O kompatibel ir modtager, men det er hvilken opsætning i logitech man skal vælge, for alle dem man vælger i logitechs softwareihc-wirelessihc-fuga 4ihc fuga 16 ihc ir remote osv.alle dem er der ikke forprogramerede knapper, dvs man skal have en original fjernbetjenning, og der kommer problemet med at den godt kan lære koderne, men ikke bruge dem ??????

Link til kommentar
Del på andre sites

mugge66 skrev:

det er en B&O kompatibel ir modtager, men det er hvilken opsætning i logitech man skal vælge, for alle dem man vælger i logitechs softwareihc-wirelessihc-fuga 4ihc fuga 16 ihc ir remote osv.alle dem er der ikke forprogramerede knapper, dvs man skal have en original fjernbetjenning, og der kommer problemet med at den godt kan lære koderne, men ikke bruge dem ??????
HejDu skal ikke vælge IHC, men B&O så får du knapperne light,0-9,op,ned,højre, venstre, gul, grøn, blå og rød som alle er kommandoer din IHC ir modtager forstår.Light efterfulgt af 1 giver et input 1 osv.De farvede taster giver en kombination af 2 input, dem kan du læse i manualen til ir modtageren.Morten
Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok