Hop til indhold
  • 0

PIR IR120C & gangtest


Palle Nygaard Jensen1354922232
 Share

Spørgsmål

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Alle 3 dipswitche off er standardindstilling, dvs. drift mode og normalfølsomhed.Hvis du sætte dip 1 on, er den sat til gangtest. Bemærk at den først lige skal starte op igen når du klikker fronten på igen. (ca 1 minut/når dioden holder op med at blinke)Dip 2 og 3 er til at indstille følsomheden.Du kan se i vejledningen her hvordan du kan indstille følsomheden og også en beskrivelse af gangtesten:http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/97810_04.pdf

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

tak for svar, og det er faktisk også det jeg har og oplever, men når jeg sætter switch 1 ON, får jeg intet respons fra PIR`n. Når alle tre er sat OFF, blinker dioden når der er bevægelse i dens funktionsrækkevidde!jeg kan med andre ord ikke få et resultat for gangtesten. Måske det ene minut du siger jeg skal vente, skal være 2 - 3 min?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Lergård40 skrev:

tak for svar, og det er faktisk også det jeg har og oplever, men når jeg sætter switch 1 ON, får jeg intet respons fra PIR`n. Når alle tre er sat OFF, blinker dioden når der er bevægelse i dens funktionsrækkevidde!jeg kan med andre ord ikke få et resultat for gangtesten. Måske det ene minut du siger jeg skal vente, skal være 2 - 3 min?
HejDip 1 gør ikke andet end at tænde/slukke for lysdioden. Det kan bruges så man ikke kan se detektorens dækning(hvis man er tyv). Men hvis du forbinder testklemmen til 0V tændes dioden, så man ved test af sit anlæg kan se om detektoren virker som den skal.Morten
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Mortendet er jeg helt med på, men så er det jeg siger, at mine PIR virker sådan, at når alle tre switze står OFF, så kan "tyven" se at han er opdaget, men når jeg sætter switch 1 i ON, så tænder dioden ikke??????i følge vejledningen skulle det da være omvendt???

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok