Hop til indhold

Synkronisering af tid med server


 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Jakob Bruun skrev:

Jeg vil lige sige at selvom "Test server" fejler når man vil se om den kan synkronisere, så virker den altså når man bare trykke på OK ;)
Det er jeg ikke sikker på - den sender de opdaterede informationer til IHC-comtrolleren - det er det den siger ok til.. ikke om tidsserveren virker.Du kan evt prøve at skrive noget helt ugyldigt som fx '100', så siger den bare ok..Jeg tror LK har et problem med deres ntp klient..
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 5 months later...

Jeg har forsket lidt i sagen ved at prøve nogle forskellige tidsservere. Både lokale tidsservere (openntpd og ntp) og forskellige andre servere.Tilsyneladende handler det om peer-lag. Jeg kunne ikke få min controller til at synkronisere med hverken mine lokale tidsservere eller f.eks. Cybercitys (ntp.cybercity.dk), men bruger jeg f.eks. clock.netcetera.dk er der ingen problemer.Jer der stadig har problemer med opdatering af tid, vil I prøve at bruge clock.netcetera.dk som server, og lad mig vide om det virker?

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok