Hop til indhold

Magnetventil gulvarme


Recommended Posts

Hej EksperterI det hus jeg er flyttet ind i er der et IHC System.Her er der i mit bryggers en magnet ventil med en tilhørende kontakt hvor jeg kan tænde den. Jeg kan høre der kommer et "Dunk" fra væggen når jeg tænder den.Men jeg synes imidertidig ikke der kommer noget varme i gulvet.Ved i hvad dette kan skyldes ?MvhSteffen

Link til kommentar
Del på andre sites

Den nemmeste måde at undersøge, om der flyder varmt vand gennem ventilen er at føle på røret før og efter.Er det varmt? Bliver det varmere/koldere, når ventilen slår til og fra?Afhængig af ventiltype kan den have "sat" sig - men det er også en mulighed, at der er stoppet for cirkulationen et andet sted i kredsen: Kører cirkulationspumpen? Er der termostater, der styrer gennemstrømningen? Er der andre ventiler, der skal åbnes?-- Jakob

Link til kommentar
Del på andre sites

skeffen skrev:

Hej EksperterI det hus jeg er flyttet ind i er der et IHC System.Her er der i mit bryggers en magnet ventil med en tilhørende kontakt hvor jeg kan tænde den. Jeg kan høre der kommer et "Dunk" fra væggen når jeg tænder den.Men jeg synes imidertidig ikke der kommer noget varme i gulvet.Ved i hvad dette kan skyldes ?MvhSteffen
Har du ikke modtaget nogen form for dokumentation over dit IHC/EL anlæg. Det bør du kræve af enten sælger, eller ejendomsmægler/udlejer. Når du siger at du "tænder den" hvordan gør du det?
Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok