Hop til indhold
  • 0

LAVE EN FB OM


Flemming1354922232
 Share

Spørgsmål

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Allannissen skriver

Prøv den her. Det er vigtigt at du ikke har andre funktionsblokke som tænder din dimmer. Så går der nemlig kludder i touch funktionen.
:laugh: Griner.. Ja, du er så ikke den eneste der ikke kan sove.Sad også og arbejdet på en og det var først da jeg var færdig at jeg så du havde lagt en FB op..:silly: Hej FlemmingJeg har valgt at tage udgangspunkt i FB.1.2.02.a. Fortrådet dimmer 1- og 2 tast, med statusindikering og mulighed for PIR styring.Da jeg synes den virker godt... [file name=LAVE_EN_FB_OM.zip size=9725]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/LAVE_EN_FB_OM.zip[/file]

LAVE_EN_FB_OM.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

tak for svarene,har ikke haft tid til at prøve det af i dag.Kan ikke rigtig få det til at virke, har vedhæftet det jeg har prøvet på. så er der også et andet problem, når jeg bruger touch funktion, så skal jeg trykke to gange for at tænde og slukke.Håber i kan hjælpe på forhånd mange tak. [file name=posse.vis size=122112]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/posse.vis[/file]

posse.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hey..Grunden til at du skal trykke to gange er fordi du ikke har trykket Udgang for sluk (Sluk/Regulér ned) over på UniDimmer touch Sluk alt.Hvis du ikke har nogen ledning på din "Sluk alt" (Klemme 2 på UniDimmer) Skal du i FB vælge Nej tilEr Sluk klemme monteret på dimmeren?.Du skriver:

Kan ikke rigtig få det til at virke, har vedhæftet det jeg har prøvet på. så er der også et andet problem, når jeg bruger touch funktion, så skal jeg trykke to gange for at tænde og slukke.
Hvad er det ande du ikke kan få til at virke.? Udover sluk..
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok