Hop til indhold

IHC programmør/teknikker søges


Steffen
 Share

Recommended Posts

Hejsa IHC-usereJeg har haft IHC i lidt over et år og det fungere også okay. Men jeg har aldrig rigtig fået sat mig ned og og sat mig rigtigt ind i det hele og får nok heller ikke tid til det lige forløbigt. Men derfor kunne det jo stadigvæk være rart hvis man kunne få udnyttet sit system med sluk alt funktioner osv.Så det jeg søger er en talentfuld sjæl der har lyst til at komme og hjælpe mig, selvfølgelig mod kompensation :) Jeg bor lidt uden for Århus i Viby JPå forhånd tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Det er der helt bestemt. Jeg har mailet frem og tilbage med et par stykker der har henvendt sig via mail og pm.beklager jeg ikke lige har nået at få svaret tilbage til dig endnu Etztarget, men jeg har gemt dit telefon nr. og hvis det går i vasken med den aftale jeg har ind til videre så kontakter jeg dig :) Tusind tak for interessen alle sammen. Jeg skriver herinde igen hvis alt mislykkes ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok