Hop til indhold

Alle styrede kontakter og loftlys virker ikke


 Share

Recommended Posts

Jeg havde samme problem.Jeg har ledt efter en beskrivelse af en controller genstart uden held.Jeg prøvede at slukke på hovedafbryderen og fjerne batteriet fra kontrolleren, men det hjalp ikke. Jeg endte med at downloade en ny firmware, og opdaterer via USB kablet. Nu virker mit igen, men det er helt sikkert ikke den rigtige måde. Nogen andre bud?Mvh Michael.

Link til kommentar
Del på andre sites

Samme problemHer er det "loftlyset" der ikke virker. Jeg vil mene at nogen af stikkontakterne der er "styrede" stadig giver strøm, men det drejer sig muligvis om at jeg ikke kan tænde/slukke rigtigt, så jeg piller ikke....Dette problem er beskrevet på tidligere tråde på dette forum. Jeg ken ikke helt se hvad konklusionen blev. Måske ny firmware (for at opnå reset)....PISLars

Link til kommentar
Del på andre sites

Mine styrede kontakter gav også strøm altså dem der var tændte da controlleren valgte af give op.Men når jeg forsøgte at kontakte controlleren så mistede jeg forbindelsen konstant somom den selv genstartede hele tiden. Jeg forsøgte så at opdatere tiden i de korte perioder jeg havde fat i kontrolleren, men så svarede den med at der var et synkronisringsproblem.Det der står i de tidligere threads er at det er et firmware problem, og at man bør opdatere, men jeg var bange for at opdatere en kontroller der var ustabil. Det lykkedes dog uden problemer og efter genstarten med den nye firmware virker det hele igen.Jeg har haft problemet tidligere og så begynder det at virke igen på et tidspunkt i løbet af et par dage, men det er jo ikke tilfredsstillende. Nu håber jeg det er løst for fremtiden med den nye firmware.Men hvad er egentlig meningen, hvor tit skal man opdatere firmware?Mvh Michael.

Link til kommentar
Del på andre sites

Havde samme problem, først langsom og så absolut ingen reaktion.Genstart virkede ikke, hverken software eller direktekørte firmware 2.3.568Opdatering af firmware til 2.6, så køre controlleren igen.bøvlede dog lidt med USB connection, da den ikke kunne finde controller, så løsning blev genstart controller og så hurtigt start af firmware updater program så lykkes det...

Link til kommentar
Del på andre sites

LK har netop udsendt en mail der beskriver problemt og anviser en mulig løsning:Natten mellen lørdag den 24. og søndag den 25. oktober overgik vi til vintertid. Det har desværre for nogle IHC-installationer betydet, at controlleren er gået ned. Det drejer sig imidlertid ikke om en controllerfejl, men om en firmwarefejl, som knytter sig til firmwareversion 2.3.586.Har du kunder med IHC-installationer, som er gået ned, kan du http://www.lk.dk/download/Diverse/Firmware-opgradering-261009.pdf se, hvordan du løser problemet. De installationer, som har fejlet, håndterer vi som enhver anden produktreklamation. Du skal udfylde reklamationsrapporten og huske at angive controllerens serienummer, firmwareversionen, installationsadresse samt give os en kort problembeskrivelse. Skulle du alligevel stå med en IHC-installation, som ikke kommer op at køre, er du naturligvis velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefon 44 20 72 00. Venlig hilsenPhilip KnudsenMarketingchef

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok