Nuser49 Skrevet 11 timer siden Rapporter Share Skrevet 11 timer siden Fra den ene dag til den anden kan jeg pludselig ikke mere hente mit projekt til PC! App på min mobil virker stadig, så der er forbindelse til controller! Hvad kan være galt? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret 10 timer siden Rapporter Share Besvaret 10 timer siden Hvilken controller har du? Hvilken fejlmeddelse får du? Mine visual 2 controller genstarter ofte af sig selv under up/download af programmet. Specielt hvis de ikke har været genstartet længe. Workarounden er at genstarte dem manuelt inden jeg up/downloader programmet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Nuser49 Besvaret 9 timer siden Forfatter Rapporter Share Besvaret 9 timer siden Jeg har også en 2’er og er tit inde og foretage smårettelser (timere, lysstyrke og klokkeslæt f.eks.). Det mærkelige er, at der ikke meldes om nogen fejl, markøren står bare og “kører” indimellem og blinker med mellemrum., men intet sker og jeg har prøvet i flere dage nu! Som nævnt er der ingen problemer, når jeg ændrer noget via app på mobilen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret 7 timer siden Rapporter Share Besvaret 7 timer siden Har du lavet firewall ændringer eller tilsvarende på din PC? Prøv at genstarte både PC og controller, og forsøge så igen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Nuser49 Besvaret 2 timer siden Forfatter Rapporter Share Besvaret 2 timer siden Ingen ændringer overhovedet. Skal på ferie nu. Forsøger igen når hjemme. Håber det lykkes til sidst! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Nuser49
Fra den ene dag til den anden kan jeg pludselig ikke mere hente mit projekt til PC! App på min mobil virker stadig, så der er forbindelse til controller! Hvad kan være galt?
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts