SLJ Skrevet 3 timer siden Rapporter Share Skrevet 3 timer siden Hej Jeg har en installation med V3-controller. Forholdsvis ny og uvidende omkring IHC, så bær over med mig og sig til, hvis der er brug for yderligere forklaringer. Har det seneste halve år oplevet forskellige problemer, hvor nogle er gået over af sig selv. Bla. PIR-sensor der reagerer med stor forsinkelse, lys der tænder automatisk igen kort tid efter det er slukket på kontakten, serie af spots (6) hvor kun to lyser (meget svagt og blinker), lys (spots) der tænder med stor forsinkelse eller når andet lys i samme rum tændes. - PIR-sensoren er pludselig begyndt at virke igen uden at jeg har gjort noget. Der er urstyring på, så det tænder på 50% om natten og ikke alle spots. - Den serie af spots der ikke vil tænde fik jeg til at virke igen ved at aktivere hjemmesimulering og slå det fra igen med det samme. - I rummet hvor spots tænder med ca. 60 sekunders forsinkelse er der også urstyring (tænder på halvt blus om aftenen/natten). Det kan jeg ikke løse! - I rummet hvor lyset tænder selv efter et stykke tid efter sluk er der ikke urstyring. Det har jeg heller ikke haft held til at løse! Er der bud på hvad der kan være galt. Tak for hjælpen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts