Hop til indhold

Sonoff


Allan1354922302
 Share

Recommended Posts

  • 6 months later...
På 24.8.2023 at 20:29 , Allan1354922302 skrev:

Hejsa

Jeg vil gerne have den over ihc så jeg skal styre en udgang. Kunne også være fedt de kunne ses i Captain med en graf som logger temperaturen. 
skal bruge det til kontrol af fugt i badeværelser samt temperatur på øl bryg. 

Så vil du have temperaturen eller fugtighed ind i din IHC installation? Også udfra det data f.eks. tænde eller slukke en udgang i IHC?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jep. Da jeg gerne til overvåge fugt på badeværelse og ved ved en hvis % skal den trække et relæ. Så vil jeg gerne overvåge en temperatur, dette skal jeg bruge en log over som skal kunne vise 5-6 uger tilbage.
Temperaturen skal også gerne trække et relæ hvis jeg vælger den skal slå til ved eks. 17 grader.

Alt skulle kunne være trådløs. kan man det?  

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Allan1354922302 skrev:

Jep. Da jeg gerne til overvåge fugt på badeværelse og ved ved en hvis % skal den trække et relæ. Så vil jeg gerne overvåge en temperatur, dette skal jeg bruge en log over som skal kunne vise 5-6 uger tilbage.
Temperaturen skal også gerne trække et relæ hvis jeg vælger den skal slå til ved eks. 17 grader.

Alt skulle kunne være trådløs. kan man det?  

Min løsning lige nu understøtter ikke selv at hente data fra andre kilder og ind i ihc. Den kan så at sige lige pt. selv kun påvirke omverdenen.

Når det er sagt så er der jo netop api i den nyeste version for at man kan gøre dem slags f.eks. fra en Homey. Man kan helt sikkert også gøre det simplere.

Men det korte svar at det kan min platform ikke lige nu uden man skal lave lidt selv.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok