Hop til indhold

dvd/psp-signal

Recommended Posts

peter skrev:

Hej,kan jeg sende signalet fra min dvd eller playstation igennem IHC-Net og modtage det med fjernsynet. Jeg har ikke fået investeret i et fjernsyn med HDMI endnu og vil helst ikke have for mange ledninger til at ligge :o)Peter
Nej ikke umiddelbart. Det er dog muligt med en HDMI til RJ45 switch. Det er forholdsvist dyrt, men muligt. Hvis du vil vide mere så skriv. Der er derudover den mulighed at købe en IHC dims der kan (el. nr.: 10 88 006 216) og fører det over IHC antenne modulet, men her er vi oppe i 5.000 kroner (LK TYVERI!!)
Link til kommentar
Del på andre sites

McenterFreak skrev:

mwi skrev:
Jeg skulle da mene at det er muligt at lave et scart til IHC-net kabel, men det findes ikke færdigt. [img size=779]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/images/Scart.jpg
Nu må vi jo lige huske at der kun er 8 ledere + 1 skærm i et IHC Net kabel
Det er faktisk muligt med få ledere at få billede og lyd igennem og til det er 8 ledere rigeligt.
Link til kommentar
Del på andre sites

mwi skrev:

McenterFreak skrev:
mwi skrev:
Jeg skulle da mene at det er muligt at lave et scart til IHC-net kabel, men det findes ikke færdigt. [img size=779]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/images/Scart.jpg
Det er faktisk muligt med få ledere at få billede og lyd igennem og til det er 8 ledere rigeligt.
Der er jeg ikke enig!At få et 1080p signal igennem, i en fornuftig kvalitet, er ikke muligt, hvis vi snakker de gængse interfaces: HDMI, DVI etc. Jeg er godt klar over at du kan streame 1080p over Gigabit CAT 5/6 kabel, men det er ikke det samme som at kunne overføre 1080P fra HDMI etc.
Link til kommentar
Del på andre sites

McenterFreak skrev:

mwi skrev:
McenterFreak skrev:
mwi skrev:
Der er jeg ikke enig!At få et 1080p signal igennem, i en fornuftig kvalitet, er ikke muligt, hvis vi snakker de gængse interfaces: HDMI, DVI etc. Jeg er godt klar over at du kan streame 1080p over Gigabit CAT 5/6 kabel, men det er ikke det samme som at kunne overføre 1080P fra HDMI etc.
Peter spørger om man kan overføre billede igennem IHC-net og at han ikke har et fjernsyn med hdmi. Man kan overføre billed og lyd. Jeg er godt klar over at det ikke er samme kvalitet som hdmi, men det kommer jo an på hvor kritisk man er.
Link til kommentar
Del på andre sites

mwi skrev:

McenterFreak skrev:
mwi skrev:
McenterFreak skrev:
mwi skrev:
Peter spørger om man kan overføre billede igennem IHC-net og at han ikke har et fjernsyn med hdmi. Man kan overføre billed og lyd. Jeg er godt klar over at det ikke er samme kvalitet som hdmi, men det kommer jo an på hvor kritisk man er.
Ja men det er da positivt, hvordan skal vi strikke det sammen?Jeg vil gerne lodde eller klemme, men hvordan skal det forbindes?
Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok