Hop til indhold
  • 0

Sammenkobling af 2 controller


Gerhard Wirenfeldt
 Share

Spørgsmål

HejEr der en der kan forklare eller hjælpe mig med at koble 2 controllere sammen. evt. tjekke om mit program (evt. mod et vedlag:cheer: )Jeg har forsøg at køre alarm på en controller for sig selv, men det virker ikke, så tænkte på om det var fordi nogle af mine input, fik datasignat fra begge controllere det ikke virkede (de køre dog A og B mode).Så nu vil jeg prøve om ikke jeg skulle koble dem sammen, men er noget i tvivl om fremgangsmåden og programeringen :( Gewir

Link til kommentar
Del på andre sites

11 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

HejJeg fik vist skrevet det modsat.Hvis du aktivere output 121 - 128 på din gamle controller genererer det et tilsvarende input på din nye controller. Det samme gør sig gældende modsat med den nye controller.eks.Det vil sige at du f.eks. laver en puls på output 121 ved "slut alt" på din gamle controller, dette giver så en puls på input 121 på din nye controller som så kan udføre kommandoen "slut alt". Du skal selvfølgelig gøre det samme modsat på din nye controller, således at "sluk alt" på den også udføres på den gamle controller.Det vil sige du kan overføre 8 signaler mellem de 2 controllere. Hvis du har brug for flere må du flytte et input og et output modul mere over på den nye controller og forbinde controllernes data linier sammen som vist.Håber du bedre kan forstå dette?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Det er også lidt kringlet. Du havde nok haft det nemmere ved at købe en visual 2 controller og så lave nogle af dine tryk om til wireless.Det havde været meget bedre hvis den ene controller var Master og det var den man programmerede og man kunne indsætte en slave controller i programmet, men sådan er det desværre ikke.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok