Hop til indhold

ErikAa

Members
  • Antal indlæg

    18
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

ErikAa's Achievements

  1. Signalet fungerer fint 100% i resten af huset via wifi koblet til samme router som Powerline.
  2. Sagemcom - har to sæt og har prøvet at skifte dem ud - med samme resultat.
  3. Hej Jeg har et kontor som ligger ca. 30 meter fra vores hovedhus, og har internet til kontoret via Powerline - hvor jeg bruger vores strømførende kabler til at levere Internetsignal til kontoret. I 80% af tiden fungerer dette rigtig fint, men indimellem oplever jeg udfald af flere minutters varighed. Vores elektriker mener det er vores IHC anlag der er årsagen og har ikke rigtig nogen idé til at løse dette. Faserne er tjekket og "vender" rigtigt. Jeg har forsøgt med WIFI men en alm. router er ikke kraftig nok. Er der nogen af jer der har forslag til hvordan dette kan løses? - uden at skulle grave et kabel ned? evt. forslag til en professionel WIFI router? /Erik
  4. Jeg har fibernet fra SE. Fra deres fiberboks har jeg forbundet min Linksys router direkte med kabel.
  5. Jeg får 185.xx.xx.172 Det sætter jeg ind under WAN - men stadig igen forbindelse. Problemet må nok ligge i routeren - andet kan jeg snart ikke forestille mig.
  6. Men når jeg skriver IP (Göran Myip.dk) under WAN og vælger "always use WAN" så virker det ikke Jeg tror jeg må konstatere at denne mulighed med fjernbetjening af vores IHC ikke er en mulighed for os. Jeg takker for jeres tålmodighed.
  7. Godt være jeg er lidt tungnem - men hvor skal ip fra Myip.dk indtastes? Under WAN i app'en?Det underlige er at jeg med samme IP i både LAN og WAN kan logge på når jeg er hjemme i huset - også med "always use WAN". Men virker ikke udenfor det trådløse netværks rækkevidde.
  8. Lidt for hurtigt .... Nu virker lortet ikke igen!
  9. Fu...! Jeg havde skrevet min Routers IP ind under WAN! Nu ser det ud til at virke :-) TAK.....
  10. Connection timeout - please check your settings.
  11. Hmm... Jeg har adgang til controlleren via USB og via IP adresse. Der er flue ben i alle muligheder under adgangskontrol. Begge porte er viderstillet i min router. Jeg kan få adgang via husets egentlig trådløsenetværk. Hvis jeg slår "brug altid WAN" til eller er uden for det trådløse netværks rækkevidde, kan jeg ikke få adgang! Jeg har prøve med at tilføje port nummer efter IP adressen - virker ikke.
  12. Ja, jeg sænkede sikkerhedsniveauet i Java og fik adgang. Så vidt jeg kan se eroder eneste jeg skal sikre er adgangskontroller, og de har alle "flueben".
  13. Hvor skal jeg sætte ip til port 443? Jeg kan ikke få lov til at connecte via WAN - kun via husets eget trådløse netværk.
  14. Når jeg åbner IHC administrator via den software jeg fik med - eller forsøger via IP adressen - og forsøger at åbne de underliggende menuer, får jeg en fejl, jeg tror har med Java at gøre. Dog har jeg opdateret og geninstalleret Java uden det hjælper. Se vedhæftede fejlmeddelse som gør at jeg ikke kan komme videre.
  15. Jeg kommer fint frem til et skærmbillede hvor jeg kan vælge fem forskellige muligheder - men når jeg klikker på dem, får jeg en fejl meddelelse om at IHC was unable to launch the application.
×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok