Flemming Andersen Posted February 7, 2022 Report Share Posted February 7, 2022 Hej. Har fået ny Synology DS220+, der kører som kan Docker, er der nogen, som har det til, at kører i Docker, med IHC Binding 1.13, med en IHC Controller Hw6.2, har prøvet med forskellige OpenHab versioner, uden held. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 nXil Posted February 7, 2022 Report Share Posted February 7, 2022 Hej. Jeg kører openhab i docker på en qnap uden nogle problemer. Har både kørt med hw 6.2 og IHC3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Flemming Andersen Posted February 8, 2022 Author Report Share Posted February 8, 2022 7 timer siden, nXil skrev: Hej. Jeg kører openhab i docker på en qnap uden nogle problemer. Har både kørt med hw 6.2 og IHC3. Kan du fortælle, hvad version af docker openhab og IHC Binding, du bruger? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 nXil Posted February 8, 2022 Report Share Posted February 8, 2022 13 timer siden, Flemming Andersen skrev: Kan du fortælle, hvad version af docker openhab og IHC Binding, du bruger? Ja jeg bruger docker version 20.10.7, hvor netværkskortet i containeren som kører openhab er i bridge mode. OpenHAB kører jeg pt. version 2.5.11, med IHC binding med samme version. Har dog også testet med openhab version 3.2.0 og binding med samme version. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Flemming Andersen Posted February 9, 2022 Author Report Share Posted February 9, 2022 12 timer siden, nXil skrev: Ja jeg bruger docker version 20.10.7, hvor netværkskortet i containeren som kører openhab er i bridge mode. OpenHAB kører jeg pt. version 2.5.11, med IHC binding med samme version. Har dog også testet med openhab version 3.2.0 og binding med samme version. Tak for hjælpen, fik det til, at kører med version 2.4.0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
Flemming Andersen
Hej.
Har fået ny Synology DS220+, der kører som kan Docker, er der nogen, som har det til, at kører i Docker, med IHC Binding 1.13, med en IHC Controller Hw6.2, har prøvet med forskellige OpenHab versioner, uden held.
4 answers to this question
Recommended Posts