Hop til indhold

Alternativ til triple splitter


Recommended Posts

Antenne delen bruger RJ45 skærm og ben 8 til Antenne skærm. Ben 7 bruges til antenne "inderledning". Så ben 1 til 6 er ledig. Jeg ved dog ikke om det har betydning for antennemodulet at der kommer strøm på ben 1 til 6, men jeg tror det ikke. Du skal forøvrigt være opmærksom på at det bliver max 100 mbit, idet Gigabit bruger 8 ledere+skærm

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

McenterFreak skrev:

Antenne delen bruger RJ45 skærm og ben 8 til Antenne skærm. Ben 7 bruges til antenne "inderledning". Så ben 1 til 6 er ledig. Jeg ved dog ikke om det har betydning for antennemodulet at der kommer strøm på ben 1 til 6, men jeg tror det ikke. Du skal forøvrigt være opmærksom på at det bliver max 100 mbit, idet Gigabit bruger 8 ledere+skærm
Har du ikke en tegning over dette ?For det kan vel så også lade sig gøre at skifte til dobbelt Rj45 udtag, feks. lige som denne http://www.dansk-el.dk/product.asp?product=57
Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok