Hop til indhold
  • 0

Kombi dimmer tryk virker ikke


Otto Haue
 Share

Spørgsmål

Hejsa,Har købt et kombi dimmer tryk som jeg ville bruge i en del af huset hvor der endnu ikke er IHC. Jeg satte det til og det virkede fint med dæmpning på øverste tangent. Nu ville jeg så gerne have noget sluk alt på så jeg linker den til min kontroller, men nu virker ingen af trykkene på dimmeren til min lampe mere. DVS. at jeg ikke kan tænde/slukke lyset fra trykket mere. Jeg kan sagtens styre lyset fra serviceview så dæmperen virker fint. Da lampeudtaget er sluttet direkte i dimmeren og ikke til et output modul. Derfor kan jeg ikke programmere et lampeudtag og få det til at virke på den måde. Hvad gør jeg forkert. Kan trykket ikke både styre en lampe på øverste tangent og så være linket til controlleren samtidigt ?Jeg har prøvet at unlinke den, men det kommer den ønskede funktionalitet desværre ikke tilbage af ??Mvh Otto

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Lige så snart du linker en kombi enhed til en controller forsvinder det interne link mellem trykkene og dæmperen. Det er så meningen at du skal programmere funktionen i controlleren i stedet for. Jeg har vedlagt et eksempel på hvordan det kan se ud. [file name=kombi_dimmer.zip size=4708]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/kombi_dimmer.zip[/file]

kombi_dimmer.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hejsa.Når du linker en wireless komponent til en controller, sletter den automatisk al tidligere programmering i komponenten.Derfor kan du ikke anvende et wirelsess tryk i et control link samtidig med at den er linket til en controller. Desværre.Se denne vejledning i øverste venstre hjørne: http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/98530_04.pdfSå alternativt kunne du evt. anvende et wireless ø80 dimmer udtag il din lampe som du så også linker til din controller.Mvh Thomas Christensen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok