Hop til indhold
  • 0

Opsætning af mail


Kongefwj
 Share

Spørgsmål

HejJeg har bøvlet noget med opsætningen af mail fra IHC administrator. Jeg har en TDC mail hvor jeg har oprettet en speciel adresse til min controller. Under e-mail kontrol har jeg skrevet:Server adresse: pop3.mail.dkServer port: 110Brugernavn: "Min mail adresse som jeg logge på TDC med"Adgangskode: "Kode som jeg logger på TDC med for at se min mail boks"E-mail adresse: "Controllerens e-mail adresse"Jeg har ændret portnummerne fra 80/445 til 8080/460 da jeg anvender dem til en NAS server (kan nu ikke se at det skulle have indflydelse)Når jeg tester den fra IHC administrator, melder den fejl: Forbindelsen mislykkes pga. autentificeringsfejl?:S Jeg er noget forvirret, er der nogle der kan se hvad jeg gør galt???

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

HejNu er det jo noget tid siden jeg har brugt TDC's mail server.Men så vidt jeg kan se er din server adresse og server port korrekt. Så langt så godt. tilgengæld tror jeg ikke at du har fat i det rigtige brugernavn og adgangskode.Brugernavnet er IKKE det du bruger til at logge på TDC's webmail. Det skal hedde noget i retning af 1201xxxxxxxx. Mener det er det samme som du bruger til at gå på nettet med (Altså det der er konfigureret i din router)Prøv at kigge på det! Håber det var en hjælp...Mvh Brian

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok