Hop til indhold
  • 0

Sonos favorit vil ikke afspille


Jacob Norreen
 Share

Spørgsmål

Hejsa.

Jeg er lidt ny her, så håber jeg er i det rigtige forum. 

Jeg sidder og er ved at lave et skoleprojekt der omhandler IHC og bruger IHC captain til at skulle styre Sonos og Phillips HUE med. Jeg har fået en RPI op at køre og har også hul igennem. Jeg kan sagtens lave standardopsætningen og få mine knapper til at starte og stoppe, skrue op og ned osv. Jeg vil rigtig gerne lave et tryk der starter en bestemt favorit playliste fra mit Sonos, og jeg kan også godt definere knappen og se mine favoritplaylister, men selvom jeg vælger en playliste, og tester det, så hopper Sonos ikke hen på den playliste. Den eneste favorit jeg kan få den til at skifte til, er DR P3, som jeg også har som favorit. Nogen der har nogen ide om hvordan jeg løser dette...? 

Mange hilsner Jacob

Sidder og prøver alle mulige ting, og er kommet frem til at jeg tror det har noget med Sonos og hvilke playlister der er tale om. Hvis jeg tilføjer radiostationer, så fungere det fint, men mine Spotify playlister og de playlister der ligger som "mine playlister" i Sonos (Også selvom de er tilføjet som favoritter) vil IHC Captain ikke starte. 

Hvis jeg derimod vælger "afspil playlist i" , så er min dropdown tom men jeg kan vælge "tilfældig". Når dette er valgt, så vil den gerne afspille tilfældige af mine Sonos playlister, og for hvert tryk vælger den en ny af de tilgængelige.... Så altså, det virker ikke som om at IHC Captain ikke kan få adgang til at afspille de playlister der, hvis de bare er oprettet i Sonos, men det fungere altså ikke når de skal afvikles som favorit og det SKAL være en bestemt liste den skal afspille.... Jeg er frisk på inputs..... :)

Link til kommentar
Del på andre sites

0 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

Der er ingen der har svaret på dette spørgsmål endnu

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok