Hop til indhold
  • 0

Sammenkobling af 2 controllere


Dan Lindgreen
 Share

Spørgsmål

HejsaHåber der er en som kan hjælpe med en guide eller noget på hvordan man sammenkobler 2 stk. IHC visual controllere. Det med udgang 8 til indgang 15 er jeg med på, men det er mere i programeringen jeg har lidt problemer.Mit egentlige problem kommer her.Hvordan får jeg f.eks. indgang 1.01 på controller 1 til at trække udgang 2.04 på controller 2?Håber der er en som kan hjælpe med et svar selv jeg kan forstå ;) MvhDan

Link til kommentar
Del på andre sites

10 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hejsa JakobTakker mange gange for dit hurtige svar. Har dog lige et enkelt spørgsmål mere for at forstå det helt.Jeg har tilsluttet et indput modul på datalinie indgang 1 på controller 1, og udgangs moduler på datalinie udgang 1 og 2 på controller 2.Skal man så bare ud over det koble datalinie indgang 1 på controller 1 sammen med datalinie udgang 1 på controller 2, således der både er monteret et modul samt en sammenkobling på datalinierne?Mvh Dan

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Til Jacob Bruun.Hej Jacob.Det svar du har givet under denne tråd, mener du ikke at når du giver signal på controller 2 udgang 1.04 ?Så kommer der signal på indgang 1.14 på controller 1?Og sådan fortsætter det fremover ikke?Altså hvis 1.00 bliver aktiveret på controller 2, så går indgang 1.18 on på controller 1?Hjælp mig lige hvis jeg er på bar bund?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

gaagerup skrev:

Til Jacob Bruun.Hej Jacob.Det svar du har givet under denne tråd, mener du ikke at når du giver signal på controller 2 udgang 1.04 ?Så kommer der signal på indgang 1.14 på controller 1?Og sådan fortsætter det fremover ikke?Altså hvis 1.00 bliver aktiveret på controller 2, så går indgang 1.18 on på controller 1?Hjælp mig lige hvis jeg er på bar bund?
Nej, så kommer signalet ind på indgang 1.04...C1 Indgang 1.01-1.08 er C2 udgang 1.01-1.08C1 Indgang 1.11-1.18 er C2 udgang 2.01-2.08
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hejsa igenNu tror jeg ski den er ved at falde på plads. Men lige for at være helt sikker, så betyder det, at hver gang jeg vil bruge en datalinie indgang på controller 1 sammen med en datalinie udgang på controller 2, så mindsker jeg muligheden for tilslutning af moduler, er dette rigtig forstået?Det vil sige, at det bedste vil altid være og tilføje de indput moduler på den controller hvor man har de outputmoduler man skal bruge, for at kunne opretholde de 256 ind og udgange, er det forstået rigtig?

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok