Hop til indhold
  • 0

Mail med IHC Visual controller


Sune Opstrup
 Share

Spørgsmål

Hejsa,Jeg har fået installeret en løsning med IHC Visual controller med viewer i mit sommerhus. Alle kontakterne er forbundet, men jeg kunne godt tænke mig at udforske de yderligere muligheder lidt.Bla. kan jeg godt tænke mig at sætte mail notifikationen op, men når jeg går til LK IHC Administrator kan jeg ikke få lov at sætte notifikationsbesked og e-mail kontol op. Disse to punkter er ikke aktive. Er der nogen som kan fortælle mig hvad der skal til for at få disse til at virke?Derudover er der også inaktive felter på administrationssiden i LK IHC Administrator. I lokalt netværk og Internet er det ikke muligt at aktivere SceneView, WebSceneView og SceneDesign. Kan dette ændres?

Link til kommentar
Del på andre sites

10 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

sunero skrev:

Hejsa,Jeg har lige dobbeltchecket modellen og det er en 820BA202.Det kan måske forklare de inaktive ikoner?
Den model eksisterer ikke... Men hvis den hedder 820 B 1202 så er det en uden viewer.. Hvis du fysisk ser på controlleren, så skal der står på den at det er med Viewer, hvis det er med Viewer ;)Versionen med viewer, hedder 820 B 1400 ;)Du kan evt. se de forskellige på:http://latterligt.dk/ihc/cont.php
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Har lige luret lidt på min egen controller. Den hedder sjovt nok "820 B A400" -eller det er ihvertfald det LK har skrevet på den. Men jævnfør LK kataloget så er det en "820 B 1400"Mærkeligt at man ikke kan finde ud af at skrive det samme komponent nr. på enheden og i kataloget...Hvor om alting er, så er din kontroller sandsynlig uden viewer. Hvis du har købt en installation med viewer, så er der jo nok basis for en reklamation.Mvh Brian

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej,Tak for svarende. Jeg tror lige jeg må en tur forbi leversandøren af mit el-system, da jeg vist kan konkludere at min controller er uden viewer.Mht. modelnummeret, er det nok en 820B1202, men der står fysisk 820BA202. Jeg har skrevet til LK for at forespørge på min model, men hvis der er nogen der har en forklaring på modelnummereringen, er de da velkomne til at byde ind.VHSune

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har selv været ude for at jeg bestilte en controller med viwer og der stod at på controllern at det var med viewer men den var der bare ikke inden i. så det kan også være det der er sket. men der sker mange sjove ting når di pakker controllere, jeg har også fået en controller hvor den medfølgene cd indeholdt Karnovs lovsamling.... LK kvalitetskontrol.............ikke noget vi brugerHilsen Jens

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok