Jump to content
IHC-User.dk
  • 0
DR6

Afspil Sonos TTS

Question

Hej

Jeg har et problem med at få sonos til at afspille en TTS når jeg aktivere et tryk.

har oprettet en regel inde under  Automatiseringer, der står også at det er kørt men den afspiller ikke teksten som jeg har skrevet.

Det virker også til at der er en fejl når man vælger kan man ikke vælge om IHC udgangen/indgang skal være On / Off.

Hvis man så vælger Type Pushover og vælger derefter Sonos TTS så kommer der valget om den skal være on / Off.

Men jeg kan stadig ikke få den til at afspille teksten :/

Håber nogle kan hjælpe

MVH Peter

image.thumb.png.00b4cb42ecbf5ba7f7159d1a16c6a7fc.png

image.thumb.png.89bbe347b0d51ce4a4a08d675845820e.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
4 hours ago, DR6 said:

Hej

Jeg har et problem med at få sonos til at afspille en TTS når jeg aktivere et tryk.

har oprettet en regel inde under  Automatiseringer, der står også at det er kørt men den afspiller ikke teksten som jeg har skrevet.

Det virker også til at der er en fejl når man vælger kan man ikke vælge om IHC udgangen/indgang skal være On / Off.

Hvis man så vælger Type Pushover og vælger derefter Sonos TTS så kommer der valget om den skal være on / Off.

Men jeg kan stadig ikke få den til at afspille teksten :/

Håber nogle kan hjælpe

MVH Peter

image.thumb.png.00b4cb42ecbf5ba7f7159d1a16c6a7fc.png

image.thumb.png.89bbe347b0d51ce4a4a08d675845820e.png

Hej Peter

Jeg havde slet ikke fået implementeret TTS funktionen, så det er derfor det ikke virker.

Jeg har lige lavet det, så hvis du lige trykker på remote support knappen, så opdaterer jeg lige din installation med den funktion.

Kan godt se at det er en fejl at status feltet dukker op, hvis du skifter imellem typer. Sonos TTS virker kun hvis noget går on, tænkte ikke det var nødvendigt med andet.
 - Jeg har rettet den fejl i næste version.

Claus

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
På 16/2/2018 at 20:48 , cis2131 skrev:

Hej Peter

Jeg havde slet ikke fået implementeret TTS funktionen, så det er derfor det ikke virker.

Jeg har lige lavet det, så hvis du lige trykker på remote support knappen, så opdaterer jeg lige din installation med den funktion.

Kan godt se at det er en fejl at status feltet dukker op, hvis du skifter imellem typer. Sonos TTS virker kun hvis noget går on, tænkte ikke det var nødvendigt med andet.
 - Jeg har rettet den fejl i næste version.

Claus

 

Hej Claus

Det er fint at jeg får den med den næste opdatering, jeg er bare ved at finde ud af hvad der er muligheder til når jeg skal have lavet om til sommer.

MVH Peter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.