Hop til indhold

konvertering af filtype


Tino Bay
 Share

Recommended Posts

Hejjeg kunne godt tænke mig og kigge lidt nærmere på dette program fra download siden:]UrMandag til Fredag, 2 tider pr dagLørdag, 2 tiderSøndag, 2 tider En Beta God fornøjelseMichael / SWnet.dk men kan ikke åbne den da det er en IFB fil, nogen der ved hvilket program jeg skal bruge så jeg kan se om det er noget for mig ??????

Link til kommentar
Del på andre sites

IFB filen er funktionsblokke filer til IHC Visual 2.I mit tilfælde er programmet indstalleret i:C:\Programmer\LK IHC Control\IHC Visual\Her er en undermappe med navnet: FunctionBlocksHer ligger nogle forskellige mapper, med funktions blokke. Du kan evt. oprette din egen mappe, og under denne ligge din IFB fil.I selve IHC Visual programmet, i højre halvdel "Funktioner" højreklikker du, og vælger FunktionsBlokke. Her vil du kunne se samme mappe struktur, og alle gemte funktionsblokke.mvh.Jens

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du ønsker forskellige tider pr. dag vil du kunne bruge 2 af denne blok:2.02. Uge - døgn - hverdag/week-end UR med indgang for overstyring samt udgang for pulsDenne blok har 7 forskellige UR tider. Og så vælger man hvilket ur der skal gælde for man, tirs, ons osv.En blok kan klare morgen tider, en anden blok kan klare aften tider.mvh.Jens M. Kofoed

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Jensang. skumringsrelæ så kommer det nok senere i første omgang vil jeg bare lave så lyset tænder/slukker på bestemte tidspunkter.men jeg skal da prøve at lave et program ud fra 2.02. Uge - døgn - hverdag/week-end UR med indgang for overstyring samt udgang for pulsMvhTibay

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok