Hop til indhold
  • 0

Ændring af FB Speciel toiletrute


Henrik1354922228
 Share

Spørgsmål

Hej,Jeg håber i kan hjælpe mig med en FB der fungere næsten som Speciel toiletrute FBéren.Jeg ville gerne have en rute til Børneværelserne men der er 5 wireless dimmere på touch og en alm. lampe på ruten.toiletrute fbéren virker ok til at tænde ( kun 3 af dem ;) ) men når jeg slukker går de selvfølgelig off, selv om de 2 feks. er tændt på 75% (jeg formoder programmet opfatter x % som OFF)Jeg kunne forestille mig at de interne variabler ikke skal være flag men lysniveau og det kan en novise som mig ikke rigtig hitte ud af B) Er der en der kan lave en fbér som virker til mit behov ?Mvh. Henrik [file name=Speciel_toiletrute-0ee9e23d6b0eda8a3d9229864854145c.zip size=3105]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Speciel_toiletrute-0ee9e23d6b0eda8a3d9229864854145c.zip[/file]

Speciel_toiletrute-0ee9e23d6b0eda8a3d9229864854145c.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

9 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej,Den fbér kan kun huske 3 indstillinger (nederst), dvs on/off stillinger.Jeg skal bruge 5 der kan huske hvor mange % lys niveau den stod på inden jeg tændte "rute lyset" og 1 (eller flere) om den var on/off.Det er 5 wireless lampe udtag og 1 alm jeg harDen virker således:trykde 3 går on (50%) "mangler 2 ;)"trykde 3 går off (0%) Selv om den ene var tændt på x %så jeg kan ikke bruge den som er lavet :(

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok