Hop til indhold
  • 0

Sende kommando til IHC controller ?


Sten
 Share

Spørgsmål

DavsKan man på en måde sende, en kommando til IHC controlleren, så den eksempelvis tænder/slukker en udgang ??Jeg er ovre i noget XML muligvis, men hvordan og hvorledes ved jeg ikke med funktionen til controllerenVil lave det i Visual Basic, da det er det som jeg har mest kendskab til.Jeg HAR set LAN box, men den er ALT for dyr.Kom med jeres forslag ?

Link til kommentar
Del på andre sites

9 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Man kan sætte sig til at decompile Java bytekoden, men det tager tid. Jeg har istedet købt sådan en fætter her:http://www.dontronics-shop.com/top16-usb-io-module.htmlSom jeg har planer om at koble op mod et input-modul. USB IO modulet kan nemt programmeres på .NET (så du kan bruge Visual Basic), men jeg har dog ikke liiige fået startet projektet op endnu.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

min main controller er også v2. har brugt min gamle v1 som interface. Er ikke helt optimalt, men det bedste jeg har fundet indtil videre...Har fået at vide at man ikke kan få de samme info ud via rs485 port på v2 som man kan på v1. Spliid's foreslag er også fint, kommer selvfølgelig an på hvor meget man skal kommunikere..

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

"Opildnet" af tråden, prøvede jeg lige at koble USB-tingen sammen med et IHC input modul, og det virker helt som det skal. Så nu har jeg 8 udgange at gøre godt med, og der medfølger API med eksempler til USB IO modulet :-)Det er en nem måde at sende input til IHC. Jeg kunne tænke mig at bruge det f.eks. til noget SMS og mail-styring.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok