Hop til indhold
  • 0

Lyssignal


Niels Poulsen
 Share

Spørgsmål

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
4 minutter siden, Niels Poulsen skrev:

Jeg har et problem med at lave et program til et lyssignal med grøn. gul, rød, så virker korrekt, der nogen der har ideer ?

Det kommer an på hvad den skal kunne, er det bare en lysregulering der skal køre kuntinuerligt, eller er det krav til inputs der skal aktiver den? skal der være en modpart, som kører modsvarende den første, med tidsforsinkelse imellem, eller hvordan?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
41 minutter siden, Niels Poulsen skrev:

Hej Brian

Nu har jeg fået funktionsblokken over i mit system. Men lysreguleringer virker kun en sekvens så går den i stå ?

Hilsen Niels

Ja, det var også hvad du bestilte, at gæsten skulle trykke og så virkede den som i trafikken, og ender med rød, indtil næste gæst kommer og trykker igen..

Du får funktionsblokken ind i dit system ved at højreklikke på den, og vælg gem, og genstart visual,...

Du bedes også venligst holde kommunikationen her i tråden, frem for at skrive kommentarer på min profil side...

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Brian

Jeg har nu testet funktionsblokken, jeg tænder for blokken og den lyser rødt, derefter på gæste knappen og det går fint den stopper med rødt.

Den næste gæst virker det ikke, den er rødt helle tiden og kommer ikke videre. Man ikke slukke for anlægget, men tænde.

På forhånd tak

hilsen Niels

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok