Hop til indhold
  • 0

Nyt anlæg


MichaelAage
 Share

Spørgsmål

Jeg har lige fundet ud af der er noget som hedder ihc. Jeg har læst mig frem til at jeg kan bruge fjernbetjening fra mit b&o. Men jeg kan ikke finde ud af hvilke dele jeg skal bruge. Vil starte med at have lampe udtag i stuen og lyset i køkken og gang. I køkken og gang tænder jeg det nu på en kontakt, kan jeg skifte den ud så jeg kan tænde det lys flere steder og dæmpe det. Håber i kan hjælpe mig da jeg helst ikke vil købe mig helt fattig i dele som jeg ikke skal bruge.

Michael

Link til kommentar
Del på andre sites

1 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
På ‎30‎-‎12‎-‎2016 at 11:09 , MichaelAage skrev:

Jeg har lige fundet ud af der er noget som hedder ihc. Jeg har læst mig frem til at jeg kan bruge fjernbetjening fra mit b&o. Men jeg kan ikke finde ud af hvilke dele jeg skal bruge. Vil starte med at have lampe udtag i stuen og lyset i køkken og gang. I køkken og gang tænder jeg det nu på en kontakt, kan jeg skifte den ud så jeg kan tænde det lys flere steder og dæmpe det. Håber i kan hjælpe mig da jeg helst ikke vil købe mig helt fattig i dele som jeg ikke skal bruge.

Michael

Har ikke selv B&o, men jeg tror at http://www.lk.dk/produkter/ihc-control/betjening/ er et godt sted at starte. Hvis du ikke har en controller, skal du også have fat i sådan en, samt et input modul. Derudover skal du også skifte dine lampeudtag ud med enten wireless relæ eller wireless dæmper udtag som du kan se her http://www.lk.dk/produkter/ihc-wireless/

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok