Problemet er at jeg har installeret aftasterne i min postkasse og når jeg så vil teste det virker det første gang men ikke de efterfølgende gange. Skal lige nævne at jeg bruger de aftastere som LK henviser til i fb-beskrivelsen. Vil lige nævne at når jeg prøver med serviceview så reagerer aftasterne som de skal, men dioden som skal indikerer at der er post tænder bare ikke.
Har så prøvet at pille aftasterne fra og gøre det med lus i stedet så virker det hver gang.
Håber der er en af jer kloge hoveder som kan hjælpe mig, med hvad jeg kan gøre.
Pft.
Mvh.
Torben Beck
Har fundet en løsning på problemet.
Redigeret af Torben Beck Har fundet en løsning på problemet.
Spørgsmål
Torben Beck
Hej.
Har lidt problemer med fb 4.2.02.b.
Problemet er at jeg har installeret aftasterne i min postkasse og når jeg så vil teste det virker det første gang men ikke de efterfølgende gange. Skal lige nævne at jeg bruger de aftastere som LK henviser til i fb-beskrivelsen. Vil lige nævne at når jeg prøver med serviceview så reagerer aftasterne som de skal, men dioden som skal indikerer at der er post tænder bare ikke.
Har så prøvet at pille aftasterne fra og gøre det med lus i stedet så virker det hver gang.
Håber der er en af jer kloge hoveder som kan hjælpe mig, med hvad jeg kan gøre.
Pft.
Mvh.
Torben Beck
Har fundet en løsning på problemet.
Redigeret af Torben BeckHar fundet en løsning på problemet.
Link til kommentar
Del på andre sites
0 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts