Hop til indhold
  • 0

"Styring" af stue


oskar
 Share

Spørgsmål

Jeg bøvler med at få et wireless tryk 4 tast til at gøre følgende:øverst venstre - tænder alt lys i stuen (en stikkontakt, og to dimmer) - virker ok !Øverst højre - slukker alt lys i stuen (en stikkontakt, og to dimmer) - virker ok !nedster venstre - vil gerne lave det sådan at et kort tryk tænder lyset på et niveau og et langt tryk tænder det på et andet nineau - kan bare ikke finde ud af det !nederst højre - skal bruges til at tænde for TV/DVD - virker ok !Nogen der kan hjælpe ?

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Du skal bruge funktionsblok 1.1.02 til at vælge om det er kort eller langt tryk.Du skal bruge den 2 gange, den ene skal du sætte trykket ind på "Kort tryk", den anden skal du sætte trykket ind på "Langt tryk > 1 sek."Udgangene skal du føre ind på nogle funktionsblokke der fremkalder dit scenarie, evt. 1.1.03Det burde i hvert fald komme til at virke sådan..

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
http://www.ihc-user.dk/component/option,com_docman/task,doc_details/gid,23/Prøv den funktionsblok, der hiver du trykket ind på indgangen, og så hiver du udgangene over på dine funktionsblokke, den har det med kort og langt tryk i en blok.Du skal så ikke længere bruge 1.1.02Hvis det stadig ikke virker, vil jeg gerne se dit projekt så jeg kan se hvad der er galt, meget gerne med dit forsøg på at bruge funktionsblokken ;)
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok