Hop til indhold

Løse skruer til 230VAC output-modul


cathper
 Share

Recommended Posts

Under monteringen har jeg tabt et par skruer, og de er forsvundet ned under gulvet. Jeg mangler derfor både
(a) 1 skrue til relæudgangen på et 230VAC output-modul og
(b) 1 skrue til 24VDC +/-/data på et 230VAC output-modul.

Jeg kan simpelthen ikke fremhitte hvad det er for nogle skruer. Det ligner hhv. M3- og M2-gevind, men jeg er ikke sikker. Hvem ved hvor jeg kan finde erstatninger?

Relæudgangsskruen er ikke så vigtig, for jeg har et par udgange jeg alligevel ikke bruger (endnu i hvert fald). Men skruen til +/-/data er mere træls at undvære, for det "koster" jo et helt modul :-(

Link til kommentar
Del på andre sites

Bingo! Tak! Kronmuffeskruerne har samme gevind som i klemmerne i 230VAC output-modulerne. Jeg nåede først at splitte to forskellige klemmerækker ad (dem med 12, hvor man bider af efter behov), men de har et andet gevind (i hvert fald dem jeg har liggende).

Så mangler jeg "bare" en 24VDC-skrue. Jeg har været forbi diverse IT-hardware (primært harddisk-stumper), men dem jeg har haft fat i har et andet gevind.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok