Hop til indhold

Hjælp til FB


Recommended Posts

Hejsa

 

Jeg skal bruge en FB til at styre min Powermaster 33 alarm. I denne fb skal der være:

3 indgange:

Tilkobling

Frakobling

Nattilstand

3 udgange ( til relæer)

Tilkobling

Frakobling

Nattilstand

Når en indgang bliver aktiveret skal den trække en udgang i 2-3 sek. og se slippe den igen

Er der nogen der kan hjælpe med at lave sådan en FB?

Mvh

 

Mads

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu kender jeg ikke sådan en powermaster 33 alarm, men du kan prøve om vedhæftede fb. fungerer som du ønsker.

Jeg har lavet den sådan, at den ikke kan udføre 2 forskellige kommandoer på samme tid. Dvs. at hvis en udgang er trukket, skal den slippe igen, før man kan udføre en ny kommando. Hvis det ikke er hensigtsmæssigt til det du skal bruge den til og skal laves om, må du lige sige til. :)

 

Mads Kristensen.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Torben S. skrev:

Nu kender jeg ikke sådan en powermaster 33 alarm, men du kan prøve om vedhæftede fb. fungerer som du ønsker.

Jeg har lavet den sådan, at den ikke kan udføre 2 forskellige kommandoer på samme tid. Dvs. at hvis en udgang er trukket, skal den slippe igen, før man kan udføre en ny kommando. Hvis det ikke er hensigtsmæssigt til det du skal bruge den til og skal laves om, må du lige sige til. :)

 

Mads Kristensen.vis

Den ligner lidt den jeg selv har lavet. Mangler bare en form for Alarm status til min App på iPhone og iPad. Det er smart det med at spærre så man ikke kan udføre 2 ting på engang :D.Jeg har 3 udgange til at trække 3 relæer. Kan man skjule dem så de ikke kommer frem i App'en?

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok