Hop til indhold

IHC System i nyt hus


Recommended Posts

Hej Eksperter :DJeg har købt et hus hvor der et ihc system.Jeg kan se at der er et interface til seriel kabel.Spørgsmålet er nu hvordan kommer jeg i gang med at programmere det ? og hvordan får jeg taget backup så jeg ikke får ødelagt noget ?Jeg har ikke fået udleveret nogen programmer til IHC systemet.(Jeg synes der står at man skal have opgraderet firmwaren for at bruge den nyeste version af Visual), men hvordan får jeg så taget backup af det gamle program ?

Link til kommentar
Del på andre sites

HejsaNår din controller har et seriel interface, og ikke et USB, mener jeg at du kan være sikker på, at det er Visual 1 softwaren fra LK du skal benytte. Den kan du hente her:http://www.lk.dk/public/s_gen1.asp?what=tekst&sideid=919Hvis ikke programmeringskablet medfulgte ved huskøbet, skal du dog have skaffet dig sådan et.Der er i øvrigt en del nyttigt materiale til download på LK's hjemmeside, det hjalp mig meget, især i begyndelsen.God fornøjelse, hilsner Ole

Link til kommentar
Del på andre sites

Først og fremmest, så skal du finde ud af om det er en Visual eller en TermIHC du har siddende :)Hvis du ser i "Valg af IHC controller" under "Hjælp & Guides", så er der en genial (:P) person der har fundet på at lave en side hvor man kan se hvad forskellen på controllerne er.Derinde kan du se om det er en TermIHC eller en IHC Visual.Hvid det er en gammel firmware der ligger i den, og du har en ny software, så kan du godt hente projektet ud af den, men du kan ikke sende et nyt projekt til den.Derfor skal du hente det gamle ud, opdatere firmwaren og lægge det ind igen ;)Fortvivl dog ej, hvis den skulle finde på ikke at virke de første par gange du prøver at opdatere firmwaren ;)Er der problemer, eller spørgsmål, er du jo selvfølgelig velkommen til at skrive herinde, så hjælper vi dig :)

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok