Hop til indhold
  • 0

Brug af IHC Wireless Kombi relæ varenr. 1017046823


Michael1354922232
 Share

Spørgsmål

HejJeg håber på lidt hjælp fra nogen af de erfarne i dette forum.Jeg har købt mig ovennævnte Wireless kombi relæ, som jo har 2 tangenter. Den øverste tangent skal virke på den lampe som er koblet til relæet med ledning, hvorimod den nederste tangent skal anvendes til trådløs styring af en lampeudtags-dimmer.Da jeg satte relæet til, virkede den øverste tangent fint på den ledningsforbundne lampe, hvorimod den nederste tangent ingen funktion havde endnu. Alt ok hertil.Jeg starter så "IHC Visual" op, og får tilføjet den nye komponent "Kombi afbryder 4 tast" (er dette ikke den rigtige ift. det viste varenr.?), og hægter i applikationen den nederste tangent til styring af lampeudtags-dimmeren. Den øverste tangent, som jo blot skal styre den ledningsforbunde dimmer, hægter jeg ikke til noget.Efter upload til controlleren, er resultatet nu at den nederste tangent fint styrer lampeudtags-dimmeren, hvorimod den øverste tangent ikke har nogen funktion overhovedet. Jeg havde troet, at den øverste tangent altid ville styre den ledningsforbundne enhed. Hvordan opnår jeg dette ?:dry: I IHC papirerne omtales det at kombienheder kan linkes til sig selv. Har dette noget med løsningen at gøre ? Hvordan dette så end gøres, så synes jeg jo at når man har en IHC-controller, så skal alle enheder linkes direkte til denne, og ikke til andre enheder.Jeg håber meget på jeres hjælp.På forhånd takMichaelVedlagt word-dok, med screendump fra IHC Visual. [file name=Doc1.doc size=128000]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Doc1.doc[/file]

Doc1.doc

Link til kommentar
Del på andre sites

1 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok