Hop til indhold
  • 0

Pir tænding og alarm i en pirføler


Torben Frahm Petersen
 Share

Spørgsmål

Ja jeg sad og diskuterede med en kammerat med noget IHC jeg mener at man godt kan have en pir alarm i et rum og samtidig bruge den som normal pir sensor til tænding af lys... Men problemet er bare jeg ikke lige kan forestille mig hvordan det skulle laves..Jeg håber i lige kunne fortælle mig det så jeg har mulighed for at lave det Hilsen Torben (snart svend)

Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Torben Jeg har en installation kørende, hvor jeg bruger begge funktioner fra sammen pir sensor (alarm pir) dog bruger jeg den til at slukke lyset, hvis der ikke er nogen bevægelse. Selve alarmdetekteringen er kun aktiv, når alarmen er armeret. Det vil sige, at når alarmen er frakoblet fungerer pir´ere som almindelige pir.Jeg har dog hørt om nogle der har problemer med denne opsætning, men pt. kører min installation ved kunden upåklageligt. //Henrik

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

HDJ skrev:

Jeg har en installation kørende, hvor jeg bruger begge funktioner fra sammen pir sensor (alarm pir) dog bruger jeg den til at slukke lyset, hvis der ikke er nogen bevægelse. Selve alarmdetekteringen er kun aktiv, når alarmen er armeret. Det vil sige, at når alarmen er frakoblet fungerer pir´ere som almindelige pir.Jeg har dog hørt om nogle der har problemer med denne opsætning, men pt. kører min installation ved kunden upåklageligt. //Henrik
Du har ikke mulighed for at lige sende det program bare lige så jeg kan se det ... ville være dejligtHvis du har mulighed kan du bare sende den på min mail torben@tp-net.dkVHTorben
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok