Hop til indhold
  • 0

Brug Af Variabel/værdi Mellem Flere Fb


ahave
 Share

Spørgsmål

Hej alle,

 

Jeg har lavet fugtighedsstyring af bad/køkken(emhætte) med hjælp fra Zigza sensorer (type E) og modificerede FB. Disse styrer udsug enheder på loft og det virker udemærket.

Pt har jeg sat faste værdier ind for fugtighed, men vil gerne basere høj og lav værdier baseret på udendørs fugtigheds måler(Zigza type E)

 

Har lavet en FB som i et givet tidsinterval måler udendørs fugtig og denne vil jeg gerne benytte i både bad/køkken FB.

Hvordan kan man benytte en "global" variabel som kan bruges i flere FB?

 

Har indtil nu fundet løsninger på alle mine IHC programmerings spørgsmål i forum, men her er jeg stødt på muren.

 

På forhånd tak

Allan

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej alle,

 

Jeg har lavet fugtighedsstyring af bad/køkken(emhætte) med hjælp fra Zigza sensorer (type E) og modificerede FB. Disse styrer udsug enheder på loft og det virker udemærket.

Pt har jeg sat faste værdier ind for fugtighed, men vil gerne basere høj og lav værdier baseret på udendørs fugtigheds måler(Zigza type E)

 

Har lavet en FB som i et givet tidsinterval måler udendørs fugtig og denne vil jeg gerne benytte i både bad/køkken FB.

Hvordan kan man benytte en "global" variabel som kan bruges i flere FB?

 

Har indtil nu fundet løsninger på alle mine IHC programmerings spørgsmål i forum, men her er jeg stødt på muren.

 

På forhånd tak

Allan

 

Kan du ikke sætte det du har i funktionsblok 1 til at komme ud på en udgang i blokken også pege den over på funktionsblok 2 - altså bare få værdien ud på den måde igen

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok