Hop til indhold
  • 0

FB timer med overstyring


MrBech
 Share

Spørgsmål

HejJeg har set lidt på de 2 standart LK timer FB 2.02 og 2.03 men de løser ikke min udfordring. Er der nogen der kan hjælpe men en timer FB med overstyring til at tænde slukke min router/voipTimer (tænder kl. 06:00 slukker 23:00) i stil med FB 2.03Indgang for overstyring 1; (tryk i huset), hvis den er ”on” skal timer ikke slukke kl. 23:00Overstyring 1 skal ved tryk være aktiv i en 1 time (variabel)5 minutter før udløb skal den blinke med en lampe/lyd, et NYT tryk på overstyring 1 skal så igen give en time. ”Sluk alt - ude” indgang (lang puls), skal dog ikke slukke hvis overstyring 1 eller 2 er ”on” men skal slukke selv om det er mellem 06:00-23:00”Hjemme” indgang (kort puls) skal sikre at output er ON i mellem 06:00-23:00Overstyring 2 (SMS) i stil med overstyring 1 men kommer fra en modtaget SMS og skal have en variabel på 2-8 timer.”Sluk” sluk lige meget hvad***Udgang til Router/voip (styret af Timer, Sluk alt - ude, Hjemme, Overstyring 1 eller 2)Udgang fra ON pulsUdgang fra OFF pulsUdgang fra overstyring 1, 5 minutter tilbage (3. stk. puls til lampe og/eller lyd).Udgang fra overstyring 2, 10 minutter tilbage (en puls til SMS modem)***Indgang fra overstyring 1 (fra tryk)- tæller ned fra 60 minutter (variabel)Indgang fra overstyring 2 (fra SMS modem)- tæller ned fra 120 minutter (variabel)Indgang fra Sluk- Slukker lige meget hvad!Sluk alt – ude- Slukker kun hvis overstyring 1 eller 2 ikke er ”on”Hjemme- Tænder hvis Timer er on det vil sige mellem 06:00-23:00 og/eller har været slukket med ”sluk alt – ude” eller ”sluk”Hilsen, Jan

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Mortensen skrev:

HejUndskyld jeg spørger hvad er helt meningen med det?Mortensen:)
Idéen med det hele er at alt udstyr er slukket om natten og når der ikke er nogen hjemme. (Skal jo spare på strømmen).Problem med den normale LK timer/ur 2.02 eller 2.03 er at arbejder jeg om aften vil jeg gerne undgå at uret slukker for udstyret. Ved at timer/ur skal kontroller om overstyring er aktiv kan jeg skubbe tidspunktet en time af gangen om aften.Ligeledes skal alt være slukket når der ikke er nogen hjemme... men får jeg brug for remote adgang til husets udstyr kan jeg sende en SMS og tænder Router, Switch, NAS og Server. Igen uden at uret kan finde på at slukke for udstyret eller en trykker på (sluk alt - ude)./Jan
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok