Hot-Bikes Skrevet July 3, 2015 Rapporter Share Skrevet July 3, 2015 HejJeg står og skal samle min ihc installation. Men nu vil jeg også have en alarm op. Hvilken vil i anbefale så ihc og alarmen arbejder godt sammen, så jeg slipper for begynder fejl. Martin Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret July 3, 2015 Rapporter Share Besvaret July 3, 2015 Har du kabler til pir i alle rum, samt sirener? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Hot-Bikes Besvaret July 3, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 3, 2015 HejJa jeg har kabel ud til alle rum, og magnetkontakt på alle vinduer og alle dørene (-1stk)Sensorene er dog ikke monteret. Sirene er ikke opsat Martin Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret July 4, 2015 Rapporter Share Besvaret July 4, 2015 Perfekt, jamen så kan du jo lave en ren ihc alarm. Der ligger standard FBér der kan håndtere dette. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts