Small dane Skrevet April 1, 2015 Rapporter Share Skrevet April 1, 2015 Jeg har renoveret dele af huset med ihc wireless og har problemer med at skulle bruge specielle led pærer når de skal dæmpes. Har kontrolleret på lk's vejledning for led pærer. Er godt klar over led går i karambolage med det elektroniske i wireless systemet. Men mit spørgsmål er om de samme problemer eksisterer i ihc control (alm. ihc)? Det system har vel ikke krav til bestemte typer af led lyskilder. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret April 1, 2015 Rapporter Share Besvaret April 1, 2015 Den eneste forskel der er ved at styre de Wireless dimmere via en IHC controller, er at man kan indstille min./max. niveau i % som man vil dæmpe lyset til (mener fabriksindstillingen er 22% som min. niveau og 100% som max. niveau), og at man kan tvinge den til forkant/bagkant styring i stedet for automatisk valg.Derfor kan der også være lidt udfordringer med div. Led lyskilder, selvom man har controller på. Wireless dimmer ver. 2 skulle være bedre til Led end de første udgaver af samme. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts