Hop til indhold
  • 0

Ordentlig lydblok


Otto Haue
 Share

Spørgsmål

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hejsa,Det er til denne fætter: http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/98169_05.pdfDer findes jo masser af fine lydblokke i IHC Visual, men ikke nogen der benytter af at bruge begge indgange på lydgiveren.Jeg kunne godt bruge noget i retning af et vedvarende lydbilled, der skiftevis giver lyd på de 2 indgange på 1/2 sekund eller noget i den retning. Meget gerne med udgangspunkt i funktionsblok 6.4.01, 6.4.02 eller 6.4.03 således at jeg selv kan stille seperate pulsperioder for de 2 indgange og evt. også med mulighed for pause imellem perioderne så man kan eksperimentere lidt.På forhånd tak - Mvh Otto

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Jakob - ja det anede mig at det ville blive et problem.Må jeg få en kopi af den FB ?Typisk LK at reklamere for noget som ikke kan lade sig gøre i praksis. Jeg mener helt bestemt at have læst et eller andet sted at det ville være den bedste måde at bruge den interne lydgiver på. Så mange skift som muligt, men hvis det ikke kan lade sig gøre så er der jo ikke meget ved det.Mvh Otto

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Kan relæ ikke følge med ? Men den kører jo 24 volt, så det er vel på et 24 volt output modul, og er det ikke transistor styret ?Men et andet problem er, syntes jeg, at den lydgiver langsomt stiger i lyd - og så kan jeg ikke forestille mig man kan skifte mellem 2 lyde uden at det vil lyde lidt sært.Måske hvis man sætter begge 2 til og så bare "tænder/slukker" den anden - så kan det jo være ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok