Hop til indhold
  • 0

Dæmpbar Lampeudtag Lyser Konstant.


-ApK-
 Share

Spørgsmål

Hej.

 

Jeg har en installation hvor jeg har en IHC wirelless dæmpbar lampeudtag, denne betjenes via et wireless batteritryk (ingen controller).

 

Pludselig er lampen der er tilsluttet, begyndt at lyse konstant og kan ikke slukkes. Jeg har nulstillet lampeudtag og batteritryk og genkodet begge. Men jeg kan hverken slukke eller dæmpe lyset. Er lampeudtaget gået i stykker, eller hvad kan jeg gøre for at få lampeudtaget til at fungere igen.

 

mvh

-Anders

Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Nu skrev jeg godt nok pære, men jeg har en transformater sidende på med 2 x 20 watt spots. Har virker upåklagetligt i 1½ år.

 

Jeg har forsøgt at betjene knapperne på lampeudtaget, dog uden resultat, kan ikke slukke eller dæmpe lyset. Jeg kan godt benytte "A" knappen og linke lampeudtaget med den wireless controller, det virker fint.

 

På forhånd tak for hjælpen.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har samme problem! Indtil for nylig brugte jeg push funktion i mine drivere, men har valgt at gå over til ø80 version 2. Først monterede jeg 2 dæmpere, for lige at teste mit setup - virkede som smurt (for en sikkerhedsnåls skyld har jeg monteret 7w glødepærer i kredsen). Monterede derefter yderligere 3 dæmpere, med problemer til følge. Specielt 1 udtag er medtaget, tænder ca 10 sek efter påvirkning af tryk og slukker et sted mellem 10 min og 2 timer efter jeg trykker på sluk. Når jeg trykker fysisk på dæmperen, reagerer den med det samme.

Efter de sidste 3 blev monteret går det også periodisk ud over almindelige relæudgange, som nogle gange kører med 5 sek forsinkelse.

Skide være med lyset, er mere konens reaktion

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok