Hop til indhold

Login Via Usb Mislykkedes...


Recommended Posts

Visual virker og kobler sig fint på via USB-kabel, men administrator javascriptet vil ikke. Jeg får loginvinduet og vælger der USB, men får fejlen "Login via USB mislykkedes". Controlleren er genstartet, så det kan heller ikke være det.

 

Har fået ny router med ip-numre i en helt anden nummerserie, så jeg skal på en eller anden måde have ændret controllerens ip-adresse til at være i det nye nummerinterval. Nogle idéer til hvad der kan være galt?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej

 

forslag 1: når du logger på via USB er din IP adresse ligegyldig. Det er dine portnumre til gengæld ikke. Dvs har du tidligere ændret din webport 80 til noget andet skal du skrive usb:<port nr>.

 

forslag 2: har du opdateret til Java 8 ? Så skal du slå TLS1.2 og TLS1.1 fra i din java advanced security settings. Søg på forummet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Fantastisk - Jeg har kæmpet med det samme hele den sidste uge.

 

Alt har virket længe men pludseligt mislykkedes login - både på LAN og USB

 

Efter at have gjort ALT, dvs. opdateret firmware, lavet factory reset, user reset og hvad ved jeg, installerede jeg java 6.11 fra LK downloadsiden på en gammel pc kom jeg endeligt på.

 

Jeg har ikke været i tvivl om, at det var et Java problem men kunne ikke knække den, men enkes forslag 2 har løst mit problem

 

Tak til jer alle for et godt forum der har været en uvurderlig hjælp i min vej ind i IHC verdenen :-) 

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok