Brian Rasnussen Skrevet July 23, 2008 Rapporter Share Skrevet July 23, 2008 Min fjernbetjening er forsvundet i flytterod. Er der en i kbh området der har en jeg kan komme forbi og låne til at programere min multifjernbetjening med Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 DennisS Besvaret July 23, 2008 Rapporter Share Besvaret July 23, 2008 Hvis det er en 120 B 1035 - ikke en B&0 så kan jeg godt hjælpe dig.Send blot en mail her. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Brian Rasnussen Besvaret July 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 23, 2008 det er lige nøjaktig sådan en Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 DennisS Besvaret July 23, 2008 Rapporter Share Besvaret July 23, 2008 Send blot en mail til min adresse hos IHC-User postsystemet med din private mailadresse. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Brian Rasnussen
Min fjernbetjening er forsvundet i flytterod. Er der en i kbh området der har en jeg kan komme forbi og låne til at programere min multifjernbetjening med
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts